История с измамници представящи се за С и Г Груп

Източник: kendov.com

Искам да споделя моя опит с едни пишман събирачи на задължения СиГ Груп. Ако ВИ хареса моя опит го споделете

От половин година ми се обажда един хубавец представящ се за служител на СиГ Груп. Твърди че се казвал Цанев и че имам задължение към него, защото го бил купил от Виваком.
Първите 2-3 пъти му обясних спокойно, че това не го казва той, а Виваком. Поне така е по закон. Ако плащам на всеки който ми се обади и ми каже че му дължа пари, ще изляза наистина голям идиот.
Понеже не искам да дължа пари на никой, звъннах на моята акаунт мениджърка, защото скоро прехвърлих телефоните на холдинга към Виваком. Според нея това е абсурд да дължа нещо на Виваком, защото тогава няма да подпишат договор с мен. Поисках го черно на бяло с нарочно писмо по тази система – http://www.angrysheep.org/videogallery/%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%B4%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B5-%D1%81-%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B5-30-01-2014 , но не получих никакъв отговор. Естествено се консултирах с адвокатите и те ми обясниха, че няма такова нещо докато Виваком не ме извести официално! Изникна и още нещо важно, което трябва всички да знаят. Според ВКС има 3 годишен давностен срок за задълженията Ви към мобилни оператори, топлофикация, В и К… Ето тълкувателното решение http://www.vks.bg/vks_p10_152.htm

Важното до тук е да знаете 2 неща:
1. Ако не сте известени от оператора, че е продал задължението Ви – ТРАЙТЕ СИ. Ако не искате да дължите нищо на никого – ВХОДИРАЙТЕ ПО ОКАЗАНИЯ В КЛИПА НАЧИН ЗАВЛЕНИЕ. И без това няма да Ви отговорят, но ще Ви свърши работа в последствие в съда, ако има дело срещу Вас.
2. Ако са минали 3 години нямат, право да Ви искат никакви суми
3. Не вярвайте на тези които Ви говорят глупости по телефона. Те са малоумници.

Те май станаха 3 неща, ама третото е бонус J Че са малоумни гарантирам с последващите примери. Нали не мислите че са чели тълкувателните решения на ВКС?



Така, ако сте ме разбрали до тук, да знаете, че този който се представи за Цанев от С и Г Груп не ме разбра от първите 10 пъти. Сметнах че е излишно и продължих нататък комуникацията си с г-н Цанев. Ето и някои от най-популярните трикове на които ги учат, макар да са пълни глупости. Основния и коз е слабата административна подготовка на хората и лабилната им нервна система.

1. „Разговорът се записва” – не ги знам дали се записват, но няма никакво значение. Отговорете им „-Чудесно и аз го записвам”. Ако Ви се занимава отделете 15 минути да проверите откъде Вашия телефон може да запише разговора. Моят е Blackberry и става лесно. Имайте предвид, че щом е казал, че разговора се записва, значи и той е съгласен да се записва. За да го изнервите му кажете, че и вие го записвате. Със сигурност ще Ви каже, че не е съгласен, но е късно. Вече е казал че се записва. Същото право имате и Вие. А ако не Ви се занимава и се притеснявате им кажете, че не сте съгласни. Както Ви изнася. Някой ден ще кача моите разговори с представилия се за Цанев в нета.

2. Дори разговорът да се записва, това не може да е доказателство в съда. Хората които чуят разговора обаче стават автоматично свидетели, а техните показания в съда са сериозно нещо. Аз си го пускам на високоговорител в офиса и всички му слушат простотиите! Една от най-хубавите беше „-Абе Кендов, ти да не си бил малтретиран като малък? Баща ти да не ти е посягал а? Я го питай!” Голяма грешка. Срам ме е да Ви кажа какво му отговорих, но в офиса се побъркахме от смях. Идеята беше, че не е посягал на мен и, че явно сме братя с един и същ баща, ама доста по-цветущо. Г-н Цанев се амбицира и започна да следи блога ми, както и Фейсбук профила ми. Научил кой е баща ми и ме пита даже „Теб баща ти да не те е правил в библиотека, че си толкова умен?”

3. Коронната лъжа – „Вие си плащате за тези обаждания” – ТОВА НЕ Е ВЯРНО.

4. Явно Цанев много се дразнеше когато коментирах „естествения му диалект” и факта че е мошеник. Основна лъжа е, че С и Г Груп са „финансова институция” – НЯМА ТАКОВА НЕЩО

5. Основна тактика е да Ви звънят по 50 до 60 пъти на ден. Важно е да вдигате телефона за да отчете разговора и прозвъняването. Заявете си разпечатка в мобилния оператор за входящите обаждания. Като вдигнете обаждането ще бъде отчетено. След 350-тото обаждане забелязах, че г-н Цанев обожава чалга. Моята асистентка е от Димитровград и ме захрани с най-върлата възможна чалга, включваща „Касандра” и други които не съм ги чувал изобщо. Пускам му ги в Youtube и нагласям телефона така че да ги слуша, но ВИНАГИ ВДИГАМ!!! Специфично за представилия се за Цанев е, че много се нерви като го наричам малоумник, но след 350 обаждания да не схванеш… мисля, че няма друго определение.

6. Заплаши ме на няколко пъти с Люба Кулезич. Наистина не разбрах какво имаше предвид. Ако бях на г-жа Кулезич, със сигурно щях да го изям. Излиза че е плащило.

7. Личен съвет – вместо да се изнервяте, превърнете процеса в забавление. Пускайте ги на високоговорител или давайте на хората около Вас да си говорят с тях. Действа доста ободряващо. Ще научите и някои нови „лафове”. Днес колега го попита „-Ти нямаш ли си работа, че търсиш с кой да си говориш? Вземи едно судоко да решиш.” Или „ – Вие да нямате някакви психични отконения? Не, не Ви обиждам г-н Цанев, опитвам се да Ви помогна. Искате ли да Ви препоръчам психиатър – отличен специалист е и ще Ви направи отстъпка. Виждам, че имате нужда от помощ.”

8. Един ден се обади с невероятна оферта. Предложи ми -30% отстъпка от задължението ми. Помнете – ТЕ НЕ СА ХОРАТА КОИТО КАЗВАТ КАКВИ СА ЗАДЪЛЖЕНИЯТА. Ако са мохли вече отдавна да сте осъдени. Ако сте им набрали ме потърсете на лични. Ще Ви консултирам как да заведете дело срещу тях. Иска си подготовка. Аз лично все още се забавлявам, макар да ми звънят по 30-40 пъти на ден.



Дано съм Ви бил полезен. Ако Ви харесва този начин на работа, моля споделете го на стените си за да помогнете и на други хора. Аз продължавам да се забавлявам.

Update: Моля всички познати за помощ. Днес сутринта г-н Цанев се запознал с поста ми във ФБ и вече не иска да ми се обажда. Обади се само да изрази възмущението си. Моля За помощ. Искам сега аз да завъня на г-н Цанев всеки ден, но от централата им не искат да ме свържат с него. Моля ако някой има мобилния телефон на представилия се за Стефан Цанев да ми го даде – Награда 100 лева !!!

Васил Кендов

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

КАК ДА СПЕСТИШ И ОТ ИЗЛИЗАНЕ И ХРАНЕНЕ НАВЪН

СУТРЕШНОТО КАФЕ Направи си го сам в къщи. Ако си свикнал сутрин да излизаш набързо и да вземеш кафе на крак, преди да започнеш акт...

Popular Posts